یاوران دانش

انتخاب پایه و رشته تحصیلی | بانک سوال

جهت دریافت نمونه سوالات امتحان نهایی دوازدهم روی دکمه بزنید.

پایه 12 اُم
پایه 11 اُم
پایه 10 اُم

بانک سوال یاوران دانش

بانک سوال رایگان یاوران دانش، منبعی جامع و کامل برای دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم، یازدهم، و دهم در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی است. این بانک سوال شامل مجموعه سوالات کنکور سال‌های گذشته، سوالات آزمون‌های آزمایشی و سوالات گردآوری شده به همراه پاسخ تشریحی هر سوال توسط اساتید مجرب می‌باشد.

مزایای استفاده از بانک سوال رایگان یاوران دانش

رایگان بودن بانک سوال

مجموعه بانک سوال یاوران دانش، بزرگ‌ترین بانک سوال رایگان در سطح کشور است که دانش‌آموزان، دبیران، مدارس و…. بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اجازه استفاده از آن را دارند و از این منظر در کشور بی‌همتاست.

دسترسی به مجموعه سوالات کنکور سال‌های گذشته

با استفاده از این بانک سوال می‌توانید به سوالات کنکور سال‌های گذشته به تفکیک درس، فصل، سال و رشته تحصیلی دسترسی داشته باشید و با حل تشریحی آن‌ها، خود را برای کنکور آماده کنید.

دسترسی به سوالات آزمون‌های آزمایشی

این بانک سوال شامل سوالات آزمون‌های آزمایشی مختلف نیز می‌باشد. با حل این سوالات می‌توانید با نحوه طرح سوال در آزمون‌های آزمایشی آشنا شده و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید.

دسترسی به سوالات گردآوری شده توسط اساتید مجرب

علاوه بر سوالات کنکور و آزمون‌های آزمایشی، این بانک سوال شامل سوالات گردآوری شده توسط اساتید مجرب نیز می‌باشد. این سوالات به منظور سنجش آموخته‌های دانش‌آموزان و چالش بیشتر آن‌ها طراحی شده‌اند.

تقویت مهارت تست‌زنی

با حل سوالات مختلف در این بانک سوال می‌توانید مهارت تست‌زنی خود را تقویت کرده و سرعت و دقت خود را در پاسخگویی به سوالات کنکور افزایش دهید.

یادگیری عمیق مفاهیم

با حل سوالات مختلف و بررسی پاسخ‌ تشریحی آن‌ها، می‌توانید به درک عمیق‌تری از مفاهیم درسی برسید.

آشنایی با انواع سوالات و مواجهه با انواع متد‌های طرح تست

با استفاده کامل از بانک سوال یاوران دانش شما با انواع طراحی سوالات و انواع تست‌های گوناگون و نکات آن‌ها آشنا می‌شوید که این موضوع باعث افزایش سرعت در حل سوالات و بالا رفتن درصدها و بهبود نتایج آزمون شما می‌شود.

سوالات مختلف و کسب نمرات خوب، اعتماد به نفس شما برای شرکت در کنکور و آزمون‌های آزمایشی افزایش خواهد یافت.

نحوه استفاده از بانک سوال رایگان یاوران دانش

برای استفاده از این بانک سوال، کافی است به وب‌سایت یاوران دانش به نشانی dyavari.com مراجعه کرده و روی قسمت بانک سوال کلیک کنید. در قسمت مربوطه، پایه تحصیلی و رشته خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با توجه به درس و فصل مورد نظر خود و انتخاب سوالات کنکور، آزمون‌ آزمایشی و یا گردآوری سوالات و تست‌های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت دانلود کنید.

همین امروز به وب‌سایت یاوران دانش و به قسمت بانک سوال مراجعه کرده و از این بانک سوال رایگان استفاده کنید.

دسترسی سریع
یــاوران دانــش